با تشكر از شما و بقيه البته حرف واسه گفتن زياده درباره ي ضريب كيفي انجمن و ........ كه انشا الله بعد امتحانات دانشگاه و كنكور در تاپيك انتقادات و پيشنهاد ها مطرح بشه و بتونيم انجمن رو به اوج برسوونيموالا فکر کنم این حرف یکم نا حقی باشه مدیران همه بچه ها رو سطح علمیشون رو انقدر اوردن بالا که بتونند خودشون به افراد جدید مسائل جدید رو اموزش بدند من خودم ی.............................
با تشكر از جواب دوستان






پاسخ با نقل قول
Bookmarks